මෙම බ්ලොග් අඩවියට ඔබව සාදරයෙන් පිළිගනිමු... ඔබට සුබ දවසක් වේවා!

අකුරක් නෑරම ලාංකිකයි.

ලයික් එකක් දාලම යන්න.

10:53 AM

Internet Download Maneger 6.16 ඇක්ටිවෙටරයත් එක්ක

කොහොමද යාලුවනේ මම අද සුපිරි සොෆ්ට්වෙයා එකක් ගේනවා. මම අද දෙන මේ මෘදුකාංගය ඕනේ වෙන්නේ  වෙන්නේ එක එක දේවල් download කරනකොට ඒ කියන්නේ මම අද දෙන්නේ Download Maneger මෘදුකාංගයක්.මේක තමයි Internet Download Maneger 6.16සංස්කරණය.මේක සමහර තැන වල ගන්න තියනවා.ඒත් key එක අපි සල්ලි දීල ගන්න ඕනේ.එත් මම අද ඔයාලට මේකේ pach එකත් දෙනවා.එතකොට නොමිලේම ඇක්ටිව් කරගන්න පුළුවන්නේ.මම ඔයාලට ඇක්ටිව් කරන විදිය ඔයාලට පියවර වශයෙන් කියල දෙන්නම්.මේක downlaod කලහම ඔයාලට අධිවේගීව download කරන්න පුළුවන්.   Internet Download Maneger කියන්නේ ලෝකේ ජනප්‍රිය Download Maneger මෘදුකාංගයක්.









මෙතනින් DOWNLOAD කරන්න 


මේ පියවර අනුව කරන්න 

1)මුලින්ම මේක download කරගන්න 

1)download කරපු winrar එක කොහෙට හරි එක්ස්ට්‍රක් කරන්න

3)ඊට පස්සේ setup එක සාමාන්‍ය විදියට ඉන්ස්ට්‍රොල් කරන්න 

4)දැන් ඩෙක්ස්ටොප් එකේ වම් පැත්තේ (අපේ දකුණු පැත්තේ) තියන අයිකන්ස් වලින් IDM අයිකන් එක right click කරලා  exit කියන එක ක්ලික් කරලා එක එතනින් අයින් කරන්න.

5)දැන් ඔය වින් රාර් එකේ තියන pach කියන එක internet download maneger එක ඉන්ස්ට්‍රෝල් කරපු තැනට copy කරන්න,ඊට පස්සේ pach කියන එක right ක්ලික් කරලා run as administrator කියන එක ක්ලික් කරලා ඇඩ්මිනිස්ට්‍රෙටර් එකෙන් open කරගන්න 

6)ඊට පස්සේ pach එක කියපු විදියට open කරගෙන එකේ පහල තියන pach කියන button එක ක්ලික් කරන්න.දැන් හරි

එහෙනම් මම යනවා ප්‍රශ්නයත් තිබුනොත් කමෙන්ට් කරන්න.ඔය යන්න කලින් like එකක් දාගෙනම යන්න.ඔයාට සුබ දවසක්වේවා!

  


0 ඔයාට හිතෙන දේ:

Post a Comment