මෙම බ්ලොග් අඩවියට ඔබව සාදරයෙන් පිළිගනිමු... ඔබට සුබ දවසක් වේවා!

අකුරක් නෑරම ලාංකිකයි.

ලයික් එකක් දාලම යන්න.

7:55 PM

angry birds star wars game එක ඇක්ටිවෙටර් එකත් එක්කම

කොහොමද ඔයාට මම අද ගේනවා angry birds ගේම් එකේ තවත් සංස්කරණයක්.මම කලින් පොස්ට් එකේදී කිව්වනේ තවත් angry birds සංස්කරණයක් ගේනවා කියා ඔන්න මම අද ඒක කල මේක තමයි angry birds  star wars කියන සංස්කරණය.එකත් අනිත් ඒවා වගේම පට්ට ගේම් එකක් ඔයත් ගහල බලන්න.මම ඔයාලගේ ලේසියට ගේම් එකේ full ඇක්ටිවෙටර් එකත් දෙනවා.මේක ඇක්ටිව් කලේ නැතුවහම ගහන්න පුළුවන් බාගයක් දුරට යනකම් විතරයි.මගදී orginal key එක ඉල්ලනවා.එතකොට ඔයාලට කරන්න තියෙන්නේ මම දීල තියන  ඇක්ටිවෙටර් එක administrator එකෙන් open කරලා PACH කරන්න විතරයි.එතකොට full ගේම් එකම ඇක්ටිව් මේක බාගන්නකෝ  කරන්න ඕනේ දේ එකේ හොදට විස්තර කරලා තියනවා.

මේ තියෙන්නේ එකේ පින්තුර





මෙන්න link එක 
                                DOWNLOAD NOW


එහෙම වැඩේ හරි.මොකක්හරි අවුලක් තිබොත් කමන්ට් එකක් දාන්න.යනගමන් JOIN වෙලා බ්ලොග් එකේ සාමාජිකයෙක් වෙලාම යන්න.එහෙමනම් මම යනවා ඔයාට සුබ දවසක් වේවා!
    

0 ඔයාට හිතෙන දේ:

Post a Comment